Thursday, January 19, 2012

Twitter @aikaaikot !

Hahahhahaah. Aku tweet slalu kena bar. Asik over limit jerk. pastu kena bar lama plak tu baru boleh tweet balik. Yang penting aku da kejar tweet cik ean. hahahha Apa lah tweet dia tak memcabar langsung. Jap jek aku kejar, aku da lama tak tweet sangat. Skrg ni baru la rajin tweet sbb nak kejarkan tweet dia. hahahah apa aku tweet pun aku tak taw. Tapi idea ada jerk. Sama la macam blog nie. ada jerk idea and cerita aku nak share. Ala cerita yang tak mengaibkan orang tak pe. hehehehh. Apa lagi cerita yang ada eik? Okay aku rasa kalo blog nie ada overlimit aku pun da lama kena bar. Heheheh.

Tapi aku suka la main twitter. Sebab kat situ kita boleh tweet apa jerk kita rasa janji jgn mengaibkan org dan juga kita berkongsi pendapat dgn org2. pasal kehidupan dan agama. kan bagus tu. dari kita main facebook. usha sana usha sini. saya tak main facebook da. sbb perasan banyak keburukkan dari kebaikkan. So tak nak get involve dgn benda2 macam tu. Buat sakit mata sakit hati sakit badan jerk :)

Okay la korang jgn lupa follow twitter aku @aikaaikot :) will follow you back!

No comments:

Post a Comment