Tuesday, January 10, 2012

First day boss tengok aku pakai tudung.

Assalammualaikum. Alamak hari ni aku lambat la update blog aku sebab boss masuk kan. So after 3 weeks tak jumpa, banyak la benda nak di selesaikan antaranya seperti all da account things, inventory and etc la. So dia masuk jerk dat time aku kat dalam pantry tgh buat oat. Dia tengok aku then smile at me, terus tanya. "Atikah why u wear this?" sambil tunjuk kat shawl aku la. Patu aku senyum aku pn cakap, u knw rite as a muslim woman i must wear this? den he said yes i know, so now u hav point to not drink wif us! wow good point. oh my god. Boss aku ni igt aku pakai tudung sebab tak nak minum beer pula. hahahha. Apa2 la. dia bukan taw apa, nama nya pun mat salleh. tp dia kata pretty. hahahhah. tq la boss amik hati aku lettew. so sweet. hahahahha. so aku pun layankan lah perangai dia tu. aku pun kata la. hahahah ya la no more alcohol afterdis. i can drink all the halal water only. hahaha it must be boring. hahahha. Sorry boss i love my God. I love my religion. i will stick in dis way. heheheh. but aku happy sebab dia pun bagi support, see orang kafir pun boleh bagi support pada aku atas perubahan yang positif nie. kenapa orang sesama islam suka nak kondem? so bad. lalalalalal. its okay la. As long aku happy and org keliling yang support aku happy cukup la. just ignore the rest. tak mendatang kan apa2 benefit pun. itu saja untuk hari nie. mcm biasa doakan hari kalian diberkati oleh Allah. Amin.

Wasalam.

No comments:

Post a Comment