Thursday, January 5, 2012

Happy with my new Life :)

Assalammualaikum :)

Hi guys, i damn happy with my life now. It's totally different. Yer la mungkin sebab diri kita ni makin dekat denganNYA. Sebab tu hati pun rasa tenang. kurang mencarut dan sebagainya. Aku happy la. I really want to tell the whole world that am happy with my new life! Seriously. I also dunno why am feel like this, tapi sejujurnya mmg happy. Aku kurang fikirkan masalah. banyakkan beribadat. Memang ada juga nak kondem aku cakap macam USTAZAH la apa la. Go to hell la, i dun give a damn okay. This is me. You like it u stay as fren, if u dun like it, just go. Seriously aku takkan menyesal, for wat having a fren like them. Its not worth it right. As a fren, u hav to support kebaikkan yang kawan kau nak buat bukan kondem. Ya Allah, apa punya orang la kan. Tak pe la yang penting mereka happy dengan hidup mereka. tak guna pun kita nak marah sbb itukan diri mereka. Siapa la kita nak menghukum mereka? Kita hanyalah manusia biasa yang takde kuasa utk menurun kan bala dan memberi pembalasan. Ingat tu.

Berkongsi dengan anda semua buatkan aku rasa lega. Mungkin sebab aku menulis dalam blog nie segala apa yang aku rasa. Dalam hidup aku hanya ada 7 orang ni yang aku akan bawa sampai ke mati. Biar lah rahsia. Mereka adalah kawan yang sebenar bukan fake fren. Maaf la kepada siapa yang terasa. sebab aku lebih rela hilang kawan dari hilang rasa takut terhadap Allah. itu saja.

Okay la sampai sini jerk yang aju nak tulis. Nanty aku update lagi yer. Mulakan hari anda dengan selawat dan doa. Aku doakan kalian gembira dan jalani hari-hari anda dengan lancar. Semoga Allah memberkati Kalian :)

Wassalam :)

No comments:

Post a Comment