Monday, January 16, 2012

Sufian Amri


Alhamdulillah aku rasa dengan ada nya dia hidup aku betul2 rasa lain. Aku gembira bila dia sentiasa ada dengan aku. Dia sangat mengambil berat pasal aku dan perubahan yang baik aku lakukan dia sentiasa menyokong. Tak pernah satu pun tentang diri aku yang dia tak suka. Aku jerk yang macam-macam. Baru-baru ni lagilah, siap belanja aku tudung banyak sangat. Kami pernah bercinta suatu ketika dahulu, dan selepas beberapa bulan kami mengambil keputusan untuk menjadi kawan. jelas kami masih rapat dan banyak kebaikkan yang terjadi antara kami selepas keputusan yang kami buat. Alhamdulillah kami berubah dalam masa yang sama. Tanpa merancang, semua nya berlaku dalam sekelip mata. Alhamdulillah aku bersyukur kerana kami masih berkawan. Aku happy dengan adanya dia di sisi. Biarlah hubungan kami sebagai kawan, dan jika benar dia adalah untuk aku, aku terima. Dan aku harap jika ia benar cinta, biarlah ia berakhir dengan PERNIKAHAN. Insyaallah dengan izinMU Ya Allah. Kuatkan la jodoh kami jika aku tercipta untuk dia, dan dia tercipta untuk aku. Amin :)

No comments:

Post a Comment