Friday, January 6, 2012

Intan :)



Okay her name is Nor Emfah Binti Mohd Sani. Nama sebagai protege Ella adalah Intan. hahahah. Aku kenal dia da 2 tahun, sebab 2011 dan 2012. tak kisah la bulan berapa. sebab aku mmg suka ikut tahun. sebab senang kan nak kira. Hahahahahaha. Dia gf kawan sekolah aku, so disebabkan dia gf kawan aku tu, so aku dapat la kenal dengan dia. At first ingat dia nie sombong and langsi sbb perwatakkan agak kasar la. Muka tak payah cte nak garang jerk. Ni aku letak gambar dia pakai tudung semalam. haaaa nanty sikit cahaya Nur. hahahaha. Dia baik amat. Even mulut dia menyakitkan hati tapi Tuhan kurniakan dia hati yang baik. Dia ada satu perangai diam kalau mengantuk, dan perangai tak reti dia kalo tak mengantuk, sebelum ni aku pun gila mencarut so kita 2 nie asik mencarut tanpa sebab. sekarang da okay skit la sbb aku da pakai tudung so kurang la dosa mencarut tu, tp kitaorang gantikan dgn cerita. Macam cerita kakak Latino la, tarian keras la. Bukan mengumpat okay, lebih kepada luahan hati intan sebab dia la yang hadap seksa melayan kerenah kakak latino tu. heheheh. Bayangkan hari2 aku dgn dia, pergi balik kerja sekali, kadang2 weekend pun sama. Tapi tak rasa bosan and tak abis topic untuk bercerita. nice kan ada kawan macam nie. Alhamdulillah la Tuhan bagi aku kawan macam dia. which is kawan yang boleh bawa ke mana saja and insyaallah aku akan cuba menjaga persahabatan dengan dia sampai aku menghembus kan nafas yang terakhir :) Insyaaallah dengan izin Allah.

Oh tak semua manis juga dgn dia nie. heheh ada juga pahit, sbb dia pernah terMARAH aku satu hari tu. Sampai buat aku sentap dan tak bercakap. Susah hati juga dia. she try harder to make me talk, but i just ignore it. Hahahhahaha. mana tak sentap dia tengking. but okay la... Sebab dia tahu juga nak ambik hati lepas tu. Pastu buat2 tanya, esok aku kena g sendiri ker? hahahah aku nak gelak tapi tahan jerk la. sebab ego kan. konon nak tunjuk sangat merajuk. hahahhaha... Aku happy la bila jumpa orang yang perangai sama macam aku. fikiran, cara berfikir. semua sama. takde beza. kasar pun sama. ayoooo..... Dalam banyak2 orang tak sangka org Sarawak gak perangai macam aku. hahahaha.. Apa2 pun dia la cermin aku dia la kawan aku dia la penghibur hati aku. Dalam kereta takde radio pun tak pe. sebab sama level jerk suara dia dgn artis2 di luar sana. hahahha. Okay la itu saja untuk hari nie. tangan penat menaip. heheh

Assalammualaikum :)

No comments:

Post a Comment