Thursday, January 5, 2012

Alul Ejum :)



ni cinta hati saya :) ni gambar before pakai tudung. last holiday on 2011. heheheh ! cinta hati saya ni nama dia nurul haizum but nama glamour Alul Ejum ! Aku sayang dia sangat. terlalu, sbb jasa2 dia kat aku banyak gila. just imagine dia tak pernah takde time aku susah, frust happy semua dia ada. dia jantung hati aku kot. lama da kami berkawan. dia la kakak, dia la girlfren, dia la kawan, dia la sahabat semua dia. sebab tu saya sayang dia. dia sangat la baik. Ya Allah terima kasih kerana kurniakan dia untuk saya. Saya amat bahagia. Pesahabatan ni akan kekal sampai la aku mati, insyaallah dengan izin Allah aku takkan berpisah dengan dia. Aku bahagia bila tgk dia bahagia, aku percaya dia pun macam tu. Kalo tak, takde la dia cbe buat aku happy bila tgk aku sedih kan? this is real friend! not a fake one. fake fren ramai gila, mcm lalang. but nak dapat yang betul2 ada tapi 1 dalam seribu la. tak pun 10 dalam seribu. so far saya ada 7 :) Alhamdulillah. saya hargai semuanya especially this girl! she's my everything, ppl out there, dun u dare to take her from me ! heheheh. okay la. dats all pasal Alul Ejum ! nak share semua but it will take a lots of time. Insyaallah ada masa terluang aku cerita lagi. now back to work babe ! Assalammualaikum :)

No comments:

Post a Comment