Thursday, January 5, 2012

Sakit hati dengan boss !

hishhkk.... Sakit la hati aku dengan mat salleh nie. ha ni la mula nak racist kan! itu hari suruh aku prepare new data base, follow aku punya format and everything. semalam dia boleh email dari Poland cakap nak standard format. Come on, aku da siap kan since last week, kenapa tak bagi tahu awal2? kenapa bagi tahu skrg tgh kerja banyak ! ni la padah makan gaji. sakit la hati aku wey. ishkk banyakkan bersabar nak mencarut tak ley. apa pun tak boleh la org putih nie. ikut kepala dia jek. janji dia senang. haaa ni yang mula nak memekak! nak tak nak kena siapkan juga. boss aku ni angin sikit jap okay jap tak okay. ikut kepala dia jerk la. kepala org lain macam mana? ada dia kesah ker? dia ikut sedap dia jerk. ha jgn la dia jumpa blog aku. hahahah. takut la juga kan. tak pe dia tak taw bahasa melayu tp bahaya juga sbb nanty dia google. cari citcat.com pastu translate. mati la. hahahha mengarut la dia takde masa nak buat nie semua kot. rasanya la. kita tak taw apa dalam kepala otak dia. hahahha tak pe la apa nak jadi pun reda jerk okay? hehehe. k la. bye. Asslammualaikum :)

No comments:

Post a Comment