Monday, January 23, 2012

Sunday nite!

Assalammualaikum :) Ya Allah ! Mata aku tak ley Nak tdo Nie. Melayan lawaking plak. Tergelak2 aku sorang2 nie. Heehehheh. Slalu mcm mana tdo byk pn aku still boleh tdo Tp Malam nie tak boleh plak! Ayooo segar plak mata aku. Maybe Sbb fav team aku menang kot Td!

Game man u dgn arsenal best tadi :) it's a good game! Both of them oso best. Main mmg best. Aku puas hati la lama tak berjaga pepagi sebab bola. So it's a good starting for me. So aku Akan start tgk bola balik. Hahaha Tapi aku tak sama team dgn ean plak okay juga baru boleh Berdebat ;) Hehheheh best juga.. Aduh esok nak g umah mentua Kak ina plak. Malas la ayoooo!

Bila nak tdo nie??? Mata makin segar plak :) okay la biar jerk la. Okay aku tak taw nak update apa lagi . Update esok jerk la :)

Selamat Malam :) Wasalam !

No comments:

Post a Comment