Thursday, January 19, 2012

Training Day :)

Assalammualaikum semua :)

Wish you guys out there fine. Okay today am gonna start my first training about Company's product. EEEE i hate it. but wat to do. Boss wan me to well-known about products. lallalallalala... Am just his secretary cum PA only, no need to knw abt da products la boss. As long i knw a basic tings is dem enof la. Study hard abt products for wat. Supposedly semalam training tu but dia tak dtg kerja. katanya ada hal. so he'll work from his house. Got something to do or tidur tak cukup? Haaa curious nie :) hehehe. Takpe la boss ikut suka u la. Janji u happy sudah la.

Meh aku share dengan korang apa company aku jual. Okay kami adalah pembekal mesin perubatan. Selalu beli barang kami adalah pihak hospital, clinic dan juga center2 physio dan cardio. so barang nie bagus but the price dem expensive. even hospital oso tggu yearly budget to purchase it. Jarang la swasta amik. Kalo amik pun bayar instalment la. Mahal kan.. But okay la. Sales ppl kat tempat aku nie semua bagus2. Rajin kerja. Kerja kuat dapatkan sales. Alhamdulillah rezeki bertambah. products jual pun makin banyak. Harap diteruskan lagi. Sebab since company open in Malaysia, banyak loss dari profit. Now skit2 cover la juga. Aku jaga account aku taw la. hehehehhe :)

Okay la. harap aku tak tidur dalam training karang :) hehehhe have a great day ahead!

Wasalam :)

No comments:

Post a Comment