Wednesday, January 4, 2012

First day wearing Tudung



Alhamdulillah first day percubaan memakai tudung. Semuannya berjalan lancar walaupun adik aku yang ajar macam mana nak pakai tudung nie. Mak aku cakap tak pe slow2 janji nampak sopan. Dalaman tu penting, insyaallah dengan izin Allah kekal la imej macam nie. Selesa, mungkin tak sepenuhnya menutup, tapi at least rambut tak nmpk di mata kasar. Alhamdulillah perubahan ni buat aku bahagia.

Dorongan mak ayah, kawan2 juga banyak membantu aku dalam perubahan nie. Aku respect intan. she's damn different. mungkin sebab dia juga la buka kan lagi hati aku untuk berubah. nampak luaran dia macam gadis nakal tapi dia manusia paling baik pernah aku jumpa. dia kawan aku, dan aku harap aku takkan hilang dia. mungkin Tuhan turunkan dia untuk aku lihat dunia sebenar. Aku maksudkan membantu aku.

Aku akan cerita lebih lanjut pasal dia nanty. so itu saja, moga perjalanan hidup kita hari ni diberkati, insyaallah.. Doakan yang terbaik untuk kalian juga.

Asslammualaikum :)

No comments:

Post a Comment