Tuesday, January 17, 2012

Tuesday :)

Assalammualaikum all :)

Morning to all non-muslim. pagi2 da kena setup conference room untuk training dgn distributor pukul 10am karang. Ya Allah aku mmg tak suka join training sebab membosan kan. bukan boleh try Shockwave tu pun. hahaha. kalo boleh try takpe. boleh la cuba kat pingang aku yg slalu sakit nie. Lagi satu boss aku nie, da pkl berapa tak sampai2..Jangan orang toyota da sampai dia tak sampai2. Boss aku nie ada perangai malas sikit.. Service kereta dia pun aku kena call Toyota suruh buat pikup services. Kalo tak mmg aku sendiri la kena pandu kereta dia g Toyota. Alasan dia . I DON'T HAVE TIME TO GO.. mcm busy sgt. hahahaha. tak pe la. tapi dia baik tu aku terpaksa mengaku sbb mmg kebenaran. walaupun perangai dia moody sgt kekdg. k la. GTG. Nak get ready jumpa distributor nie.

Wasalam :)

No comments:

Post a Comment