Saturday, January 21, 2012

Saturday morning :)

Assalammualaikum :)

Pagi nie breakfast dengan family aku. Mak abah Haikal and Ida! Makan nasi lemak Kat kg baru. Pas makan kitaorg pun pergi la pasar karat! Ya Allah lama gila aku tak pergi pasar karat. So mmg banyak benda la kan jual. Tak tahan iPhone 4s Rm 750. Hahahh Pastu graphic da buat kantoi. Nak tipu aku lettew. Tapi Kat situ banyak ragam Manusia Kira boleh tgk. Banyak sangat. Takpe la mgkn da mmg taker dorang jadi macam tu. Mesty ada Hikmah di sebalik semua yang terjadi.

Now aku otw Pi rumah atok Kat gombak. Saja melawat. Lama plak tak dtg. Elok la. Pergi melawat org2 terdekat selagi nyawa masih di badan.. Okay la. Itu saja. Ehh lupa tadi jumpa abg Had suami Kak Bella. Lama btol tak jumpa dorang. Last2 Kat pasar karat jumpa. Hahhahaha . Okay nanty aku update lagi yer.

Wasalam :)

No comments:

Post a Comment