Wednesday, April 18, 2012

3 Janji

Okay nie aku nak bg pendapat aku tentang drama 3 janji setiap selasa jam 9 malam. dibintangi oleh Liyana Jasmay si kecil molek dan shah iskandar yang sangat cute serta mat romeo shah jaszle.

Cerita ni baru masuk episode 5, so far aku rasa cerita ni okay la. at first mcm bosan masa dorang still skola but agak menarik bila Leeya (LJ) da masuk U, so kat situ da mula la jalan cerita yang menarik. Leeya mencari pengganti Kushyi (Shah Jaszle) tapi kena ada 3 benda yang Kushyi pesan before kushyi meninggal. So leeya frust gila bila Kushyi meninggal, so dia macam suffer gila la nak teruskan hdp, but lama2 dia okay luaran tetapi batin dia still rasa terseksa sebab kan kasih , cinta sayang kan Kushyi terlamapu sangat.. tapi bila dia di Universiti Yassin (shah iskandar) mula meminati Leeya. so dia mula tackle leeya dgn cara menjadi kawan baik. tpi ada conflict kat situ bila seorang gadis juga menyintai yassin. see cerita nie full of conflict cinta.

ada banyak lagi nak tulis tp terpaksa stop kat sini sebab aku busy. hahahah esok insyaallah aku akan buat prediction pasal cerita 3 janji and we see btol tak predict aku nie. okay. will continue soon. bye bye

No comments:

Post a Comment