Thursday, February 9, 2012

New Rim for advanced birthday gift :)



<----- tu ha dia new rim sempena hari jadi :) heheheh.. Thanks syg. love u more more more den before. opss. hahahahha.. Heheh walaupun hari jadi lambat lagi tapi da dapat hadiah. Ya Allah untung nya saya nie. hahhha.. yer la mana tak untung.. bf sayang saya, so dia sayang kereta saya juga. dia nak bg kereta saya nampak kacak. heheheh.. Thanks syg.. thnk you so much. i dun knw how to explain my feeling. Seriously, terima kasih Allah kurniakan dia untuk saya. Sayang dia bertambah bukan sbb rim. jgn salah paham plak. sayang dia sebab dia sayang saya. dan aku percaya we love each other because of Allah . Insyaallah doakan jodoh kami. Whateva it is. i dem excited with my new rim! baby saya nampk kacak sgt pakai rim baru. now nak pasang spoiler pastu ganti side mirror yang accident. Pastu baby white saya kacak gila la. yay :)

p/s - to bf i love you more den u imagine okay !

No comments:

Post a Comment